Nulové emise CO2, zvýšený dojezd a rychlejší tankování. Velký prostor pro přepravu zboží, objem 12 m3 a dojezd 500 km, dostupný od roku 2022. 30 kW palivový článek, jehož montáž začne ve Francii koncem tohoto roku. Vozidlo i motor se vyrábí ve Francii.
Renault Master Van H2-TECH prototyp
- Master Van H2-TECH produkuje nulové emise CO2 má vyšší dojezd a rychlejší tankování.
- Spojuje potřeby byznys klientů, velkých firem či místních komunit. Vodíková mobilita má význam právě pro LCV vozidla. Jsou ideální pro vysoké zátěže a intenzivní používání.
- Master Van H2-TECH je velká dodávka pro transport zboží či potravin, sobjemem 12 m3 a dojezdem až 500 km, dostupný na vybraných trzích, pro nás zatím není jednoznačně řečeno kdy od roku 2022.
- Master Van H2-TECH je vybaven 30 kW palivovým článkem, 33 kWh baterií a nádrží, která obsahuje 6 kg vodíku (4 nádrže/1,5 kg).
- Vyroben ve Francii: Master Van se vyrábí v závodě Batilly.
- Elektrická a vodíková integrace se realizuje PVI, dceřinou společností Skupiny Renault v Gretz-Armainvilliers.
- Motor se vyrábí v závodě v Cleon.
- Palivový článek na konci roku začne montáž v Renault Flins závodě na konci tohoto roku.
- Vodíkové nádrže dodá Faurecia.
Kompletní a jedinečný ekosystém HYVIA
Tyto prototypy ilustrují kompletní HYVIA ekosystém, který zahrnuje zelenou vodíkovou produkci (elektrolýzu) a distribuci (Vodíkové tankovací stanice) pro řadu LCV vozidel, které pohánějí palivové články (Dodávka, podvozek a Citybus).
„Jsem hrdý na to, že můžeme odhalit naše první vodíkové prototypy. HYVIA je o řešení vodíkové mobility pro nabídku šitou na míru pro naše zákazníky, aby splnily výzvy vodíkové mobility. HYVIA bude schopna nasadit celý svůj ekosystém na území a profesionální flotily pro mobilitu bez uhlíku. HYVIA postupuje rychle a propojuje silné stránky a schopnosti dvou lídrů: Renault Group & Plug Power “, říká David Holderbach, CEO HYVIA