První místo v soutěži marketingu a komunikace pro Gebrüder Weiss ČR

| |

Gebrüder Weiss Česká republika si odnáší nejcennější trofej z každoroční korporátní celosvětové soutěže marketingových a komunikačních aktivit MAKOM.days 2021. „Ze zisku prvního místa MAKOM.excellence Award 2020 za nejlepší marketingové inovace a inspirace máme ohromnou radost. Ocenění naší práce od těch, kdo dobře znají problematiku marketingu a komunikace v logistickém průmyslu, má pro nás mimořádnou hodnotu,“ říká Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR.

MAKOM.days je každoroční událostí a zároveň platformou pro všechny marketingové pracovníky ze sítě Gebrüder Weiss. Vnitropodniková soutěž nejstarší logistické společnosti světa proběhla s ohledem na přetrvávající protiepidemická opatření formou videokonference, kterou sledovalo více než 200 účastníků. Vedle specialistů z oboru marketingu a komunikace se MAKOM.days i letos zúčastnily desítky oblastních, country a regionálních manažerů, kteří v souladu s principem formátu vystupují zároveň jako odborná porota. 

Kromě prezentací postupů a projektů, které se osvědčily v nejrůznějších koutech světa, poskytuje MAKOM informace o kampaních, nových nástrojích a trendech v podnikové komunikaci a marketingu. „Tato konference je obvykle dvoudenním setkáním s kolegy ze všech kontinentů, kde Gebrüder Weiss působí. I letos v online podobě se podařilo představit rozsáhlou řadu inspirativních projektů, aktivit a témat nebo upozornit na dosud nevyužité možnosti a formy komunikace,“ vysvětluje Jan Kodada.

Důležitost konference Gebrüder Weiss dokládá také účast nejvyššího vedení společnosti, ani na letošním ročníku nechyběl CEO Wolfram Senger-Weiss, který celou událost zahajoval a vzal si rovněž závěrečné slovo. Hodnocení soutěžních projektů probíhá formou hlasování všech účastníků konference. Každý ze zástupců poboček má jeden hlas, ten přiděluje projektu, který považuje za nejlepší. Součtem hlasů potom vzniká žebříček nejlepších prací a výsledků, respektive jednotlivých soutěžících poboček. 

Komplexní a konzistentní přístup, který i v oblasti marketingu a komunikace aplikuje Gebrüder Weiss Česká republika, získal celkem 33 % všech přítomných hlasů, a tím také prvenství MAKOM.days 2020. Marketingové a komunikační projekty pobočky v USA obsadily druhé místo, třetí příčku obsadil marketingový tým pobočky Gebrüder Weiss v Německu. „Tento mimořádný úspěch vnímám jako veliké ocenění za skvělou a kvalitní práci celého našeho týmu. Jedná se o cílevědomou, systematickou a různorodou činnost, která si každý rok žádá nové nápady, soustředěný přístup a pečlivost. Věřím, že se nám podaří držet se na předních pozicích i v dalších letech,“ uzavírá Jan Kodada.

Předchozí

Použitá manipulační technika Linde za aukční ceny

VCHD Cargo zavedla přímé linkové přepravy do Irska

Další