25. února 2021 Peugeot odhaluje své nové logo, znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která představuje výraznější styl, kvalitu a eleganci.
Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. Nyní v souvislosti s posunem značky k vyšším kategoriím výrobků nastal čas na změnu. Poté, co Peugeot v posledních deseti letech kompletně obnovil svou modelovou řadu, ve stejném duchu modernizuje i logo. V roce 2021, kdy se na trh chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308, spouští se nový web a rodí se Stellantis, se tak přicházející logo stane symbolem další éry.
Peugeot je značka, která jde s dobou. Drží krok s inovacemi, předvídá změny rozhodování zákazníků o nákupu vozu a připravuje nová řešení mobility. Peugeot také čerpá z minulosti. Zažil všechny revoluce: průmyslovou, technologickou, politickou, sociální, digitální a nyní i environmentální. Základem jeho strategie pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. To vše tvoří DNA značky.
Za posledních deset let prošla celá produktová řada výraznou kvalitativní proměnou. A výsledek se dostavil, což dokazují ocenění „International Van of the Year“ (Mezinárodní dodávka roku) pro Peugeot e-Expert v roce 2021 a pro Peugeot Partner v roce 2019 a tři ceny Car of the Year“ (Auto roku), které získaly modely Peugeot 308 v roce 2014, Peugeot 3008 v roce 2017 a Peugeot 208 v roce 2020. Významným mezníkem je také elektrifikovaná řada osobních i lehkých užitkových vozů. Tento posun směrem nahoru v kvalitě a renomé nyní dovršuje práce na designu samotné značky.
Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost. Značka se s ním vydává dobýt nová teritoria, urychlit svůj mezinárodní růst, exportovat francouzský styl, know-how i eleganci.
Peugeot otevírá novou kapitolu ve své historii. Dává si za cíl proměnit každý okamžik, který zákazník ve voze stráví, v kvalitně prožitý čas. Současně má klient prostřednictvím nové identity značky vnímat dvě roviny: Primární je prožitek současné chvíle, která uživateli vozu přinese radost. Následně klient zaznamená kvalitu jako celek: vozy, showroomy, odvozené produkty, webové stránky, komunikace, označení. To vše jsou body kontaktu klienta se značkou, které společně vytvářejí soudržný systém.
Webové stránky fungují jako „online prodejna“. Jsou jednoduché, efektivní a intuitivní. Jejich vizuální i grafické aspekty zaujmou jak soukromou, tak firemní klientelu. Stránky umožňují veškeré aktivity kamenných prodejen: seznámit se s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu atd. Čas strávený se značkou Peugeot formou online se tak stává efektivním, ale současně i příjemným okamžikem.
Také showroomy procházejí přeměnou. Stávají se z nich útulnější místa, kde se návštěvníci setkávají s řadou zajímavých vizuálních podnětů a mohou zjistit mnoho nových věcí. Uvědomí si zde, jak rychle probíhá přechod k novým zdrojům energie, objevují zde také nové možnosti mobility a nové technologie.
Kampaň „THE LIONS OF OUR TIME“
Peugeot svou novou mezinárodní reklamní kampaň cílí na své zákazníky, ale nejen na ně. Snaží se získat nové univerzální teritorium, a to čas. Oslavuje „lvy současné doby“, v rámci všech věkových skupin, kultur a prostředí. Pro tyto „lvy“, ztvárněné v reklamní kampani, má kvalitně strávený čas vyšší hodnotu než cokoli jiného. Peugeot v kampani LIONS OF THE OUR TIME motivuje spotřebitele, aby přebrali kontrolu nad tím, co je nejcennější – nad časem – a přeměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků. Peugeot jako inovativní špičková nespecializovaná značka usiluje o to, aby si zákazníci užili každou minutu, ať už online, na palubě jeho automobilů, nebo v showroomech.
A vzhledem k tomu, že kontakt klienta se značkou Peugeot je mnohem komplexnější než prodejní místa či web, přichází značka i s novou lifestylovou kolekci, která je jednoduchá, atraktivní a kvalitní. Tvoří ji oblečení, kožené zboží, módní doplňky, elektronika, předměty pro stolování, kancelářské potřeby, miniatury.
Nové logo otevírá cestu k ekosystému značky, který se neomezuje pouze na vizuální identitu. Přináší s sebou hlubší změnu. Změnu postoje, nový stav mysli, nový životní styl. Cílem je nabízet svým současným i budoucím zákazníkům značku, která bude vyhovovat jejich požadavkům.