Téměř dvě stovky zákazníků a fanoušků značky MAN přijalo pozvánku a přijelo do pískovny v Hrušovanech u Brna, kde na ně čekaly skoro tři desítky vozidel určených pro stavební sektor. Své produkty zde prezentovali i nástavbářské firmy. Celou akci zpestřil svým skokanským uměním s motorkou slavný freestylista Petr Pilát.
Pískovna poblíž Hrušovan u Brna se ve dnech 20. a 21. září stala dějištěm velkolepé akce Traction Event 2021 pořádané společností MAN Truck & Bus Czech Republic zaměřené na představení nové generace vozidel značky MAN pro stavební sektor. Ta byla rozdělena do dvou dní, přičemž první den se jí zúčastnili prodejci a partneři. Druhý den se brány areálu otevřely pro zákazníky z Česka i ze Slovenska a do Hrušovan si jich našly cestu téměř dvě stovky. Účastníci byli kvůli opatřením souvisejícím s nemocí COVID-19 rozděleni do několika skupin, na něž v průběhu dne čekal na informace i zážitky bohatý program.
Po úvodním přivítání jednatelem Janem Kohlmeierem MAN Truck & Bus Czech Republic a Slovakia a po přivítání obchodním ředitelem MAN Truck & Bus Czech Republic, s. r. o. Tomášem Bretfeldem a jednatelem MAN Truck & Bus Slovakia, Rado Jurčem, je produktoví manažeři z Česka i Slovenska podrobně seznámili, co nová generace vozidel TGS, ale i TGL či TGM nabízí pro jejich podnikání. Přítomní byli seznámeni rovněž s detailními technickými informacemi i novinkami, které s v blízké budoucnosti na vozech MAN objeví. Právě stavebnictví je s produkty značky MAN historicky dlouhodobě úzce spjato a model TGS patří mezi nejoblíbenější stavební vozy na trhu v obou zemích. I proto více než polovina všech vystavených trakčních vozidel byla právě řady TGS, a to ve všech možných konfigurací podvozku 8×6, 8×4, 6×6 či 6×4. Nejčastěji byly osazeny sklápěcími nástavbami od firem VS Mont, Molčík nebo F.X. Meiller, nechyběl zde ale ni domíchávač betonu nebo nosič kontejneru.
Své místo ve stavebnictví má ale i řada TGM, či TGL, a také TGE. Právě v Hrušovanech, pan Jan Šnajdr, který má tuto nejmenší a nejmladší řadu značky MAN na starosti, představil přítomnost, ale i blízkou budoucnost v podobě čistě elektrického modelu eTGE ve verzi platforma určené pro další nástavby. Dodávek TGE se sklápěcí nástavbou či jako podvozek s dvoukabinou, i s pohonem všech kol, ale bylo k vidění víc. A to na dalším stanovišti nazývaném jako Marketplace.
Zde se prezentovaly i nástavbářské firmy, jež se značkou MAN Truck & Bus dlouhodobě spolupracují. Účastníkům byli k dispozici zástupci firem VS Mont, Molčík, nebo F.X. Meiller. Svůj stánek zde ale měly i finanční společnosti Volkswagen Financial Service nebo G.S. Finance, které zajišťují financování vozidel značky MAN. Partnerem akce byla také společnost HESTI Group, největší soukromý prodejce značky MAN Truck & Bus v Česku, a to včetně její dceřiné značky GTS Poběžovice vyrábějící nástavby.
Velký zájem budily úpravy od firmy Torsus, která vyrábí offroadová vozidla pro přepravu osob do nejnáročnějších podmínek. Přítomní si mohli i na vlastní kůži vyzkoušet model Terrastorm vycházející z vozu MAN TGE, svézt se mohli v minibusu Praetorian. Pro testovací jízdy v areálu pískovny byla připravená i čtveřice klasických sklápěček MAN TGS v konfiguraci 6×4, 6×6, 8×4 a 8×6. Společnost HAVEX Auto, autorizovaný prodejce vozů Škoda Auto, zde měl na vyzkoušení čtyřkolky Octavia, Superb a Kodiaq. Všechny přítomné pak dostával do varu svými leteckými kousky jeden z nejlepších světových motokrosových freestylistů Petr Pilař zvaný Pilník. Celou akcí provázela moderátorka Tereza Tobiášová.