Emil Frey v ČR spouští webový portál autosphere.cz

| |

Skupina Emil Frey v ČR zahajuje s internetovou platformou autosphere.cz svou klíčovou etapu v oblasti prodeje ojetých vozů. Uvedením komplexního webového portálu sdružujícího programy ojetých vozů všech svých značek hodlá zaujmout významnou pozici na dynamicky rostoucím trhu s referentskými a zánovními vozy.

„Do projektu autosphere.cz vkládáme naše základní silné stránky: dobře fungující značkové programy s vynikající reputací, zkušenosti z oboru prodeje ojetých vozů v Česku získané díky programu Emil Frey Select a zázemí i know-how skupiny Emil Frey, která podobný portál úspěšně provozuje v jiných zemích, zejména pak ve Francii. V současné době, kdy obchod s ojetými vozy výrazně nabývá na důležitosti, tak máme slibné předpoklady vytvořit v České republice internetovou platformu, která se stane referencí na trhu, a díky níž na tomto trhu skupina Emil Frey bude figurovat mezi nejvýznamnějšími hráči,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel společnosti EF Mobility, která je provozovatelem portálu autosphere.cz.

Česká republika je dalším evropským státem, kde skupina Emil Frey projekt Autosphere, spouští. Kromě ČR existuje tato platforma např. v Belgii. Za domovskou zemi je však považována Francie, kde web autosphere.fr funguje již od roku 2007 a je jedním z nejvýznamnějších portálů pro prodej ojetých vozů na trhu. Na stránkách autosphere.fr klient najde nabídku více než 250 koncesionářů 25 různých značek, kteří ročně prodají dohromady několik desítek tisíc ojetých vozů. Cílem programu Autosphere je pomoci zákazníkovi zorientovat se na mnohdy komplikovaném, nepřehledném a nejistém trhu ojetých vozu a vybrat zde auto, které dokonale vyhovuje očekáváním, potřebám a možnostem zákazníka, přičemž hlavními závazky programu jsou objektivita a transparentnost. Stejnou filosofii přebírá i autosphere.cz.

„Autosphere.cz sdružuje nabídku předváděcích, zánovních a ojetých vozů všech dealerů značek, které skupina Emil Frey v ČR zastupuje (Peugeot, Citroën, Opel, DS a Subaru). Důraz je kladen na vozy značkových programů ojetých vozů Peugeot Vyzkoušené vozy, Citroën Select, DS Certified, Opel Vyzkoušené vozy a Emil Frey Select. Počet subjektů na straně nabídky tak půjde do stovek, počet nabízených vozů pak do tisíců, což našim dosavadním obchodním aktivitám spojených s ojetými vozy dá zcela jiný rozměr,“ říká Zdeněk Fořt.

Převážnou část portfolia autosphere.cz budou tvořit zánovní, předváděcí a referentské automobily ze značkových programů. Tyto programy si na českém trhu získaly renomé a důvěru zákazníků. Nejdelší tradici má „Peugeot Vyzkoušené vozy“, který letos v říjnu oslavil 10 let své existence. Už od svého počátku se projevil jako měřítko kvality, neboť nastavil nejpřísnější standardy od precizní technické prohlídky každého vozu, přes vyhrazenou prodejní plochu příslušné velikosti a vzhledu, až po specializovaný tým vyškolených prodejců a mechaniků. V roce 2011 pak vznikl Citroën Select, následovaný o několik let později programy DS Certified a Opel Vyzkoušené vozy. V březnu 2018 vznikl také multiznačkový program Emil Frey Select.

Společným znakem těchto programů je kromě příslušnosti ke skupině Emil Frey také celá škála benefitů, která se k nabízeným vozům váže:

  • Certifikát a protokol prohlídky vozu stvrzující původ i servisní historii a transparentní informace o technickém stavu vozidla;
  • Plnohodnotná minimálně roční záruka a asistenční služba platná v celé EU;
  • Možnost testovací jízdy;
  • Možnost protiúčtu;
  • Nabídka služeb jako financování, pojištění, operativní leasing aj.

Webový obchod autosphere.cz otevřel své brány 15. prosince 2020. V současné době tvoří nabídku přibližně 1200 vozů, tento počet však bude velice rychle narůstat. 

„Poptávka po zánovních vozech je aktuálně v Česku velmi vysoká, očekáváme tedy, že náš nový portál rychle přitáhne pozornost zákazníků. Nicméně projekt takového rozsahu vyžaduje silného spojence z hlediska marketingu a propagace, proto jsme se rozhodli pro spolupráci s fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Partnerství s tímto momentálně nejúspěšnějším tuzemským fotbalovým klubem se nám v uplynulých letech mimořádně osvědčilo u rozjezdu programu Emil Frey Select, proto na tuto spolupráci nyní navážeme v našem novém projektu. Autosphere.cz se tak nově stal Automobilovým partnerem SK Slavia Praha,“ říká Zdeněk Fořt.

Předchozí

DB Schenker představuje novou službu pro bateriový průmysl

Peugeot Partner: Skvělá městská dodávka

Další