29 návěsů POWER LINER do Polska

| |

Také v Polsku, na třetím největším trhu s návěsy v Evropě, jde zavádění nových vozidel Schwarzmüller pro dálkovou dopravu dobře kupředu. První velká zakázka přišla od jedné z největším logistických firem v zemi. Společnost KOIMEX objednává 29 vozidel. V pondělí 12. dubna, to v sídle firmy v Hanzingu  v obci Freinberg u Schärdingu (Rakousko) uvedl výkonný ředitel společnosti Schwarzmüller Roland Hartwig. 

KOIMEX je mladá firma, která byla založena v roce 2000 ve Swiebodzinu a stále intenzivněji se specializuje na logistiku. Oblastmi její obchodní činnosti jsou dodavatelské řetězce pro potraviny nebo nebezpečné látky. Firma operuje také v oblasti automobilového průmyslu a strojírenství. V současné době provozuje tato společnost 290 vlastních nákladních vozidel a dalších 200 souprav patřících smluvním dopravcům vytěžuje. Společnost KOIMEX má kolem 500 zaměstnanců. „Již delší dobu sázíme na vozidla od společnosti Schwarzmüller, protože vyhovují našim požadavkům na kvalitu. A přesvědčily nás i nové návěsy POWER LINE“, zdůraznil jednatel Jawusz Kowalczyk. 

Schwarzmüller

Společnost KOIMEX objednala celkem 29 valníkových návěsů dvou typů: 11 návěsů POWER LINE Mega a 18 návěsů POWER LINE Cargo. Návěsy Mega s vyšším vnitřním prostorem jsou optimalizovány pro použití v automobilovém průmyslu. Návěsy Cargo jsou naproti tomu „univerzály“ ve své rodině vozidel. „Oba typy splňují hlavní zásadu řady POWER LINE, tedy nižší hmotnost, vyšší výkon. Samotná lehká konstrukce je pro naše nároky na kvalitu málo“, zdůraznil výkonný ředitel Hartwig. 

Nadstandardní výrobky pro vyšší produktivitu 

Řada POWER LINE se od standardních vozidel liší v mnoha ohledech. Hrdlo rámu je snížené ze 150 na 125 milimetrů, na základě čehož se zvýší vnitřní výška a ložný objem. Zatížení nápravy vysokozdvižným vozíkem je vyšší o 1 700 kilogramů, aby bylo možné pomocí větších vysokozdvižných vozíků zkrátit dobu nakládky. Lehká konstrukce ušetří ve srovnání s vozidlem s normální konstrukcí až 800 kilogramů vlastní hmotnosti. Vyšší užitečný náklad na každou jízdu vede nejen k vyšší ziskovosti, ale prostřednictvím snížení počtu jízd také ke snížení emisí CO2. „Společnost KOIMEX byla o těchto výhodách v oblasti výkonu přesvědčena a zcela vědomě se rozhodla pro tento nový koncept“, zdůraznil Hartwig. 

Polsko: Plán nového příběhu růstu. 

Tento úspěch v Polsku má u společnosti Schwarzmüller velkou váhu. Země je totiž jedním z trhů, na které se společnost aktuálně zaměřuje a na kterém chce výrazně zvýšit své obraty. Aktuálně má rakouský výrobce prémiových vozidel pětiprocentní podíl na trhu. Snahou je zdvojnásobení v horizontu několika let, jako se to naposledy podařilo v Německu. „Polsko je vysoce rozvinutý trh. Také po našich nadstandardních výrobcích s vyšší produktivitou je zde rostoucí poptávka. Pro nás jako největšího evropského poskytovatele takových výrobků je to optimální prostředí“, vysvětlil Hartwig. Již na podzim byla v Blonie u Varšavy dosazena do vedení Monika Dobrzynska-Bluj a výrazně bylo rozšířeno oddělení prodeje. Díky systematickému neustálému rozvoji autorizované servisní sítě může Schwarzmüller zajišťovat také údržbu, opravy a rychlou dodávku náhradních dílů. 

Předchozí

DAF rozšiřuje funkci DAF Connect

Gebrüder Weiss zahájil rozšíření centrály v Jenči

Další